План роботи на 26 травня
План роботи
з предмета українська мова та література
зі здобувачами освіти
на період карантину з 06.04.2020 по 22.06.2020
26 травня 2020
Група Е 19 1/9 українська мова
Урок № 67
Тема. Мистецтво відповідати на запитання
1. Опрацювати $ 50 ст.181-184 https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/10-klas-ukrajinska-mova-zabolotnij-2018.pdf
2. Виконати Вправу
451
3. Переглянути
4. Систематизація
5. Закріплення.
Доберіть цікаву інформацію
про мовну моду.
Група Е 19 1/9
українська мова
Урок № 69-70
Тема.Узагальнення та систематизація вивченого.
Семестрова контрольна робота.
1. Опрацювати
2. Виконати
Семестрова контрольна робота
Прочитайте
текст і виконайте завдання 1-7
до нього
(1) Усе починається з дитинства, з колискової,
з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу.
(3) Від/тепер відкривається шлях її
радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному - взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова
– це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
1. Окремо в цьому тексті пишуться
слова
А в/перше
Б від/тепер
В на/певно
Г не/наче
2. Пунктуаційну помилку допущено в
реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
3. Вставне слово вжито в реченні
А першому
Б третьому
В четвертому
Г п’ятому
4. Складним є речення
А перше
Б друге
В третє
Г п’яте
5. У переносному значенні вжито в
тексті виділене слово
А маленької дитини
Б над колискою
В почутої мелодії
Г ходить
навшпиньках
6. Фразеологізмом є вислів
А багатоголосся душі
Б відкривається шлях
В взаємності з життям
Г колискова – це душа
7. Іменник виділено в
словосполученні з тексту
А починається з колискової
Б звучання почутої мелодії
В для маленької дитини
Г ходить навшпиньках
8. Правильно утворені дієслівні форми в рядку
А лікувати – лічу, лікуєш, лікуйте
Б очолити – очолю, очолиш, очоліть
В пролити – проллю, проллєш, пролийте
Г полоскати - полощу, полоскаєш, полощіть
Д провести - проводжу, проводиш, проводьте
А лікувати – лічу, лікуєш, лікуйте
Б очолити – очолю, очолиш, очоліть
В пролити – проллю, проллєш, пролийте
Г полоскати - полощу, полоскаєш, полощіть
Д провести - проводжу, проводиш, проводьте
9. Через дефіс пишуться всі слова в
рядку
А договірно/правовий, культурно/освітній, гостро/критичний, морально/етичний
Б медико/генетичний, ново/грецький, мінерально/сировинний, південно/східний
В житлово/будівельний, військово/повітряний, суспільно/корисний,
лірико/драма-тичний
Г молочно/білий, науково/практичний, загально/освітній, організаційно/методичний
Д мідно/червоний, навчально/виробничий, героїко/романтичний, електронно/
оптичний
10.
Позначте рядок із частками.
А бодай, тільки, також, таке.
Б теж, те, ж, тож.
В ось, вісь, весь, ото.
Г
нехай, таки, навіть, невже.
11. Позначте речення з дієприкметниковим звором, що
НЕ відокремлюється комами:
А За вікном тьмяніє небо зорями
вишите
Б Небо чудово блищало все засіяне
зорями.
В Над луками залитими квітневою
повінню холонув оранжевий вечір.
Г Широке рівне плесо
віддзеркалювало срібні кучері залитих сяєвом хмар.
12. Позначте рядок, у якому виділене слово є
прийменником:
А Аж ось нарешті і коханий край, знайоме поле, озеро і гай.
Б Перші орачі порушать ниву, поки
напівсонну, тополю збудить трактор край
села.
В Україна – Вкраїна – країна –
так віддавна край рідний звуть.
Г Ох, тривого, дика тривого, не
шаленій і серця не край...
Д Сини землі тепер повстали за
неозорий край свій, за степи.
13. Позначте речення, що потребує редагування
А Готуючись до екзаменів, студенти відвідують наукові бібліотеки.
Б Трохи підрісши, хлопець почав розпитувати про важку долю батька.
В Милуючись лісовими краєвидами з вікна вагона, у мене виникали спогади дитинства.
Г Читаю п'єсу, звертаючи увагу на ремарки.
А Готуючись до екзаменів, студенти відвідують наукові бібліотеки.
Б Трохи підрісши, хлопець почав розпитувати про важку долю батька.
В Милуючись лісовими краєвидами з вікна вагона, у мене виникали спогади дитинства.
Г Читаю п'єсу, звертаючи увагу на ремарки.
14.У якому рядку всі іменники в родовому відмінку
однини мають закінчення - у(-ю):
А секція баскетбол.., художнього
гуртк.., задум.. твору;
Б високого звук.., стовпчик
барометр.., запашного бузк..;
В номери концерт.., білого мармур.., держави Ліван..;
Г наслідки землетрус.., сучасного
метрополетен.., хвилі Дінц..;
Д атмосферного тиск.., сектор..
цирку, літературного музе.. .
15. Форми однини та множини мають
усі іменники рядка
А село, заєць, колосок, народ
Б Всесвіт, кіно, людина, ринва
В студентство, дитина, книжка, клас
Г мідь, радість, завод, факультет
Д джинси, волошка, мак, чобіт
16. Без помилок утворено всі імена по батькові в рядку
А Аполлінарійович, Вікторівна, Герасимівна, Глібівна
Б Вакулович, Гордієвич, Гнатівна,
Всеволодович
В Давидівна, Даниловна, Дем'янович, Денисівна
Г Омельківна, Казимирівна, Лаврентівна, Каленикович
17. Частка НЕ пишеться ОКРЕМО з усіма словами рядка
А не/досліджені ще питання; не/зчувся, як заснув; не/спитавши дозволу
Б не/зводячи очей, не/привітно шуміли, не/здужав підняти
В будинок не/збудований; трохи не/дочуваючи; не/перевірений мною текст
Г не/можна передбачити; не/чуваний
успіх; нічому не/навчено
Д не/захищений від вітру сад; не/просячи допомоги; не/потрібно поспішати
18. Відносними є всі прикметники
рядка
А книжковий магазин, сестрин портфель, зрошувальний сезон
Б сільський житель, щедрий вечір, паперовий журавлик
В теплий одяг, зимовий вечір, давній друг
Г залізна брама, дощовий день, порцелянова тарілка
19. Усі дієслова доконаного виду
в рядку
А виспатися, просити, кричати, виполоти
Б вилити, злити, виливати, налити
В сподіватися, дочекатися, понадіятися, захотіти
Г змолоти, прокинутись, станцювати, поступити
20. Дієслово теперішнього часу є
в реченні
А Зовсім поруч, вдивляючись у крайнебо, зависла наді мною білуватосіра
чайка.
Б Над головою ледь-ледь ворушиться вже прихоплене холодними світанками
листя.
В Оленка встала, підійшла до вікна і завмерла, притулившись до холодної
шибки.
Г Запорожці часто користувались довгими очеретинами, долаючи водні рубежі.
21. Усі дієслова належать до І
дієвідміни в рядку
А лежати, співати, нести, хотіти
Б радити, ревіти,чистити, бити
В віяти, кинути, текти, глянути
Г вчити, торкнутись, клеїти, летіти
22. Помилки у відмінкових формах
кількісних числівників допущено в рядку
А п'ятисот шістдесяти трьох, на трьохстах сорока п'ятьох, чотирма
Б восьми, сорока, п'ятистам сорока шести
В сімома, сімдесяти, дев'ятистам вісімдесяти п'яти
Г п'ятидесяти дев’яти, двостам,
дев'ятисот сімдесяти
23. Поширеним є речення:
А Тетяно, будь
відвертою.
Б Іванко, мабуть,
заснув.
В Мені радісно.
Г Таємниці білими
нитками шиті.
24. Укажіть ряд займенників:
А те, ці, але, всі;
Б їх, ви, чий, там;
В ним, я, ніщо, ту;
Г він, ми, це, тут;
Д вас, усім, десь, щось.
5. Закріплення.
Код
доступу 6842217
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
відкривши посилання
join.naurok.ua
Відповіді надсилайте на електронну адресу nata.shevtsova@ukr.net або звертайтеся у
приват через Viber .
Коментарі
Дописати коментар