План роботи на 27 травня


План роботи
з предмета українська мова та література
зі здобувачами освіти
на період карантину з 06.04.2020 по 22.06.2020
27 травня 2020
Група Е 19 1/9 українська література
Урок № 69-70
Тема. Узагальнення та систематизація. Семестрова контрольна робота
1. Опрацювати
Питання:
1. Він був сином коваля і став володарем у царстві духа.
2. Герої його твору сперечались за грушу.
3. Першим в історії української літератури написав соціально-психологічний роман.
4. Для неї стали життєвим девізом слова „без надії сподіваюсь”.
5. Першим в історії української літератури написав імпресіоністичну новелу.
6. Його справжнє ім'я Іван Тобілевич.
7. Його справжнє ім'я Олександр Кандиба.
8. У його творі порушується проблема еміграції, лунає ідея нерозривної єдності головного героя з рідною землею.
9. Її суспільна діяльність тісно пов'язана з „Товариством руських жінок на Буковині”.
10. Уже першими своїми творами підніс українську літературу до рівня західноєвропейської, утвердив неореалізм.
11. Поет, який у вірші „Блакитна панна” показав поєднання краси мистецтва та природи.

Пригадайте…
□ Соціально-побутова повість — це...
□ Реалізм — це...
□ „Театр корифеїв” — це...
□ Соціально-психологічний роман — це...
□ Сонет — це...
□ Філософська поезія — це...
□ Психологічна новела — це...
□ „Поезія в прозі” — це...
□ Модернізм — це...
□ Імпресіонізм — це...
□ Експресіонізм — це...
□ Неоромантизм — це...
□ Драма-феєрія — це...

2. Виконати
Код доступу 8158532
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 4754338
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 Група К 19 1/9 українська мова

Урок № 69-70
Тема.Узагальнення та систематизація вивченого.
Семестрова контрольна робота.
1. Опрацювати
2. Виконати
Семестрова контрольна робота
Прочитайте  текст   і виконайте завдання 1-7 до нього

 (1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному -  взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова – це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

1. Окремо в цьому тексті пишуться слова
         А в/перше
         Б від/тепер
         В на/певно
         Г не/наче
2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
         А першому
         Б другому
         В третьому
         Г четвертому
3. Вставне слово вжито в реченні
         А першому
         Б третьому
         В четвертому
         Г п’ятому
4. Складним є речення
         А перше
         Б друге
         В третє
         Г п’яте
5. У переносному значенні вжито в тексті виділене слово
         А маленької дитини
         Б над колискою
         В почутої мелодії
         Г ходить навшпиньках
6. Фразеологізмом є вислів
         А багатоголосся душі
         Б відкривається шлях
         В взаємності з життям
         Г колискова – це душа
7. Іменник виділено в словосполученні з тексту
         А починається з колискової
         Б звучання почутої мелодії
         В для маленької дитини
         Г ходить навшпиньках
8. Правильно утворені дієслівні форми в рядку
А    лікувати – лічу, лікуєш, лікуйте
Б    очолити – очолю, очолиш, очоліть
В    пролити – проллю, проллєш, пролийте
Г    полоскати - полощу, полоскаєш, полощіть
Д    провести - проводжу, проводиш, проводьте

9. Через дефіс пишуться всі слова в рядку
А  договірно/правовий, культурно/освітній, гостро/критичний, морально/етичний
Б  медико/генетичний, ново/грецький, мінерально/сировинний, південно/східний
В  житлово/будівельний, військово/повітряний, суспільно/корисний, лірико/драма-тичний
Г  молочно/білий, науково/практичний, загально/освітній, організаційно/методичний
Д  мідно/червоний, навчально/виробничий, героїко/романтичний, електронно/ оптичний
10.  Позначте рядок із частками.
А   бодай, тільки, також, таке.
Б   теж, те, ж, тож.
В   ось, вісь, весь, ото.
Г   нехай, таки, навіть, невже.
11. Позначте речення з дієприкметниковим звором, що НЕ відокремлюється комами:
А За вікном тьмяніє небо зорями вишите
Б Небо чудово блищало все засіяне зорями.
В Над луками залитими квітневою повінню холонув оранжевий вечір.
Г Широке рівне плесо віддзеркалювало срібні кучері залитих сяєвом хмар.
12. Позначте рядок, у якому виділене слово є прийменником:
А Аж ось нарешті і коханий край, знайоме поле, озеро і гай.
Б Перші орачі порушать ниву, поки напівсонну, тополю збудить трактор край села.
В Україна – Вкраїна – країна – так віддавна край рідний звуть.
Г Ох, тривого, дика тривого, не шаленій і серця не край...
Д Сини землі тепер повстали за неозорий край свій, за степи.
13. Позначте речення, що потребує редагування
А    Готуючись до екзаменів, студенти відвідують наукові бібліотеки.
Б    Трохи підрісши, хлопець почав розпитувати про важку долю батька.
В    Милуючись лісовими краєвидами з вікна вагона, у мене виникали спогади дитинства.
Г    Читаю п'єсу, звертаючи увагу на ремарки.
14.У якому рядку всі іменники в родовому відмінку однини мають закінчення - у(-ю):
А секція баскетбол.., художнього гуртк.., задум.. твору;
Б високого звук.., стовпчик барометр.., запашного бузк..;
В номери концерт.., білого мармур.., держави Ліван..;
Г наслідки землетрус.., сучасного метрополетен.., хвилі Дінц..;
Д атмосферного тиск.., сектор.. цирку, літературного музе.. .
15. Форми однини та множини мають усі іменники рядка
А село, заєць, колосок, народ
Б Всесвіт, кіно, людина, ринва
В студентство, дитина, книжка, клас
Г мідь, радість, завод, факультет
Д джинси, волошка, мак, чобіт
16. Без помилок утворено всі імена по батькові в рядку
А Аполлінарійович, Вікторівна, Герасимівна, Глібівна
Б Вакулович, Гордієвич, Гнатівна, Всеволодович
В Давидівна, Даниловна, Дем'янович, Денисівна
Г Омельківна, Казимирівна, Лаврентівна, Каленикович
17. Частка НЕ пишеться ОКРЕМО з усіма словами рядка
А  не/досліджені ще питання; не/зчувся, як заснув; не/спитавши дозволу
Б  не/зводячи очей, не/привітно шуміли, не/здужав підняти
В  будинок не/збудований; трохи не/дочуваючи; не/перевірений мною текст
Г не/можна передбачити; не/чуваний успіх; нічому не/навчено
Д  не/захищений від вітру сад; не/просячи допомоги; не/потрібно поспішати
18. Відносними є всі прикметники рядка
А книжковий магазин, сестрин портфель, зрошувальний сезон
Б сільський житель, щедрий вечір, паперовий журавлик
В теплий одяг, зимовий вечір, давній друг
Г залізна брама, дощовий день, порцелянова тарілка
19. Усі дієслова доконаного виду в рядку
А виспатися, просити, кричати, виполоти
Б вилити, злити, виливати, налити
В сподіватися, дочекатися, понадіятися, захотіти
Г змолоти, прокинутись, станцювати, поступити
20. Дієслово теперішнього часу є в реченні
А Зовсім поруч, вдивляючись у крайнебо, зависла наді мною білуватосіра чайка.
Б Над головою ледь-ледь ворушиться вже прихоплене холодними світанками листя.
В Оленка встала, підійшла до вікна і завмерла, притулившись до холодної шибки.
Г Запорожці часто користувались довгими очеретинами, долаючи водні рубежі.
21. Усі дієслова належать до І дієвідміни в рядку
А лежати, співати, нести, хотіти
Б радити, ревіти,чистити, бити
В віяти, кинути, текти, глянути
Г вчити, торкнутись, клеїти, летіти
22. Помилки у відмінкових формах кількісних числівників допущено в рядку
А п'ятисот шістдесяти трьох, на трьохстах сорока п'ятьох, чотирма
Б восьми, сорока, п'ятистам сорока шести
В сімома, сімдесяти, дев'ятистам вісімдесяти п'яти
Г п'ятидесяти  дев’яти, двостам, дев'ятисот сімдесяти
23. Поширеним є речення:
А  Тетяно, будь відвертою.
Б  Іванко, мабуть, заснув.
В  Мені радісно.
Г  Таємниці білими нитками шиті.
24. Укажіть ряд займенників:
А те, ці, але, всі;
Б їх, ви, чий, там;
В ним, я, ніщо, ту;
Г він, ми, це, тут;
Д вас, усім, десь, щось.

5.  Закріплення.
 Код доступу 6842217
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Відповіді надсилайте на електронну адресу nata.shevtsova@ukr.net  або звертайтеся у приват через Viber .


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу