План роботи

з предмета українська мова та література

зі здобувачами освіти

на період карантину з 15.10.2020 по 15.11.2020

30 жовтня 2020

Група К 20 1/9 українська література

 

Тема. Іван Франко. Поетична збірка «Зівяле листя».

«Чого являєшся мені у сні?». Широка емоційна гама                     почуттів.

1.      Опрацювати ст.85 – 91, виразно читати, аналізувати,

 вивчити напамять поезію, скласти паспорт твору.

Чого являєшся мені...

Франко Іван

Чого являєшся мені
У сні?
Чого звертаєш ти до мене
Чудові очі ті ясні,
Сумні,
Немов криниці дно студене?
Чому уста твої німі?
Який докір, яке страждання,
Яке несповнене бажання
На них, мов зарево червоне,
Займається і знову тоне
У тьмі?

Чого являєшся мені
Усні?
В житті ти мною згордувала,
Моє ти серце надірвала,
Із нього визвала одні
Оті ридання голосні —
Пісні.
В житті мене ти й знать не знаєш,
Ідеш по вулиці — минаєш,
Вклонюся — навіть не зирнеш
І головою не кивнеш,
Хоч знаєш, знаєш, добре знаєш,
Як я люблю тебе без тями,
Як мучусь довгими ночами
І як літа вже за літами
Свій біль, свій жаль, свої пісні
У серці здавлюю на дні.

О, ні!
Являйся, зіронько, мені
Хоч в сні!
В житті мені весь вік тужити —
Не жити.
Так най те серце, що в турботі,
Неначе перла у болоті,
Марніє, в'яне, засиха,-
Хоч в сні на вид твій оживає,
Хоч в жалощах живіше грає.
По-людськи вільно віддиха,
І того дива золотого
Зазнає, щастя молодого,
Бажаного, страшного того

Гріха!

 

Аналіз твору Франка “Чого являєшся мені у сні” та його художня характеристика.

Чого являєшся мені у сні?”

Автор: Іван Франко

Рік: 1896

Збірка: “Зів’яле листя”

Літературний рід: лірика

Жанр: ліричний портрет

Провідний мотив: нерозділене кохання

Віршовий розмір: чотиристопний ямб

 

2.                    Переглянути

https://www.youtube.com/watch?v=x8Et_VA2lNQ

https://www.youtube.com/watch?v=mugahd3q_f4

 

https://www.youtube.com/watch?v=IjH62V_oERM

 https://www.youtube.com/watch?v=Mabzb--LxIo

 

3.      Есе на тему «Кохання – найвеличніше з почуттів, яке надихає людину на шляхетні вчинки».

4.      Тести

Код доступу 3972863

Попросіть учнів використати цей код,
    відкривши посилання
    join.naurok.ua

 

 

Відповіді надсилайте на електронну адресу nata.shevtsova@ukr.net  або звертайтеся у приват через Viber .

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План роботи на 27 травня