План роботи на 30 квітня


План роботи
з предмета українська мова та література
зі здобувачами освіти
на період карантину з 06.04.2020 по 11.05.2020
30 квітня 2020
Група Гз 18 1/9 українська література

Урок № 26

Тема. Осип Турянський «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності
2. Відповідати на питання.
3.  Переглянути 
4. Тести.
Код доступу 817534
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 958982
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Група В 18 1/9 українська література
Урок № 33

Тема. Контрольна робота (есе) за доробком Є. Маланюка, I. Багряного.
Мета (формувати компетентності): предметні: вдосконалення вмінь учнів писати твори (есе) на основі систематизованих та узагальнених знань за доробком Є. Маланюка, Івана Багряного. ключові: уміння вчитися: розвиток творчих здібностей учнів, уміння послідовно викладати свої думки, робити висновки, наводити відповідні аргументи; загальнокультурну: розвиток логічного мислення, пам'яті, прищеплення інтересу до наслідків власної праці; громадянську: виховання почуття пошани до творчості письменників, культурного минулого України.
Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Емоційна налаштованість учнів на виконання роботи «Я бажаю...», «Я впевнений...», «Я зможу виконати роботу, оскільки...»
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бліц опитування
1. Що таке есе? (Самостійна творча письмова робота, прикметною ознакою якої є особистісний характер сприймання проблеми та її осмислення, невеликий обсяг, вільна композиція, невимушеність та емоційність викладу)
2. Які ви знаєте види есе? (Вільне: невеликий обсяг (7-10 речень); вільна форма і стиль викладу; довільна структура; обов'язкова вимога: наявність позиції автора; Формальне: дотримання структури тексту, наявність відповідних компонентів (тези, аргументи, приклади, оцінювальні судження, висновки); обґрунтування (аргументуваннятези)
Що таке твір (есе)? Це неповторна індивідуальність людини, її мислення, творче натхнення. Кожний має право висловити власне бажання, судження щодо теми, роботи. Написати твір (есе) — значить мати можливість глибоко пройнятися його темою, виважено і ґрунтовно надати вичерпне своє бачення проблеми, спираючись на знання життєвої долі митця, його героїв.
Тож викладаючи свої думки у письмовій формі, пам'ятайте, що вони не претендують на вичерпне трактування теми, висловлюйте суб'єктивну думку. Нехай цей вид діяльності принесе вам насолоду, гарний настрій і бажання творити цікаве, корисне.
·  2. Вимоги до формального есе (методичні рекомендації)
1. Обсяг — 1-2 сторінки тексту (800-1000 слів).
2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.
3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.
4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора.
5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою. Бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого — самим питанням. Необхідно уникати різних стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.
6. Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.
7. Есе повинно містити переконливе аргументування порушеної проблеми.
Структура есе
1. Вступ — обґрунтування вибору теми.
2. Основна частина — теоретичні основи обраної проблеми й виклад основного питання. Ця частина припускає розвиток аргументації й аналізу, а також обґрунтування їх, виходячи з наявних даних, інших аргументів і позиції.
3. Висновок — узагальнення й аргументовані висновки до теми. Підсумовує есе або ще раз вносить пояснення, підкріплює зміст і значення викладеного в основній частині.
  3. Написання есе на одну із запропонованих тем
□ Доля України та українців за романом І. Багряного «Тигролови».
□ Сміливі завжди мають щастя (за романом І. Багряного «Тигролови»).
□ Повернення творчості Євгена Маланюка на Україну.
□ Україна — центральний образ лірики Євгена Маланюка.

Група В 18 1/9 українська література
Урок № 34
Тема. Підсумковий урок
Тести
Код доступу 492076
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 734982
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 244396
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Група Е 19 1/9 стилістика
Тема. Граматичні ресурси стилістики

1. Опрацювати матеріал 
2. Переглянути відео 
3. Тести. Закріплення.
Код доступу 570097
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



Відповіді надсилайте на електронну адресу nata.shevtsova@ukr.net  або звертайтеся у приват через Viber .




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План роботи на 27 травня